Wij maken gebruik van cookies

Om je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, maken wij gebruik van cookies. Door de cookies te accepteren, word je herkend. Zo kunnen we onze website afstemmen op jouw persoonlijke voorkeuren en kunnen we je relevante informatie en advertenties laten zien. Voor meer informatie kun je kijken bij ons cookie- en privacybeleid. Door gebruik te maken van deze website of door hiernaast op akkoord te drukken, geef je aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies.

Ik ga akkoord

Fresh food is our drive

#muller

Winnaars Vriesverstival bekend!

Winnaars Vriesverstival bekend!

Gisteren hebben wij de awards voor vriesvers producten van het jaar mogen uitreiken. De winnaars zijn Aviko Supercrunch Airfryer Frites en Luxe Italiaans schepijs van Albert Heijn. Daarnaast werd gisteren bekend dat Plus en Coop in de prijzen vielen met hun vriesvers winkel van het jaar! Alle winnaars van harte gefeliciteerd!

Een verslag door Distrifood. (Bron: http://www.distrifood.nl/assortiment/nieuws/2017/6/plus-en-coop-pakken-prijzen-vriesvers-winkelwedstrijd-101108904)

Coop Norg, Coop Symfoniestraat Nijmegen en Plus Gulpen zijn uitgeroepen tot VriesVers-Winkels van het Jaar 2017.

 

VriesVers-wedstrijd in drie categorieën

De winkelwedstrijd, georganiseerd door het VriesVers Platform, kent een onderverdeling in drie categorieën. In de categorie winkels met een oppervlakte tot 700 m2 won de Coop van ondernemer Spithorst in Norg. De andere finalisten waren Coop den Ham en Diepvriesspecialist Waalwijk. Het Coop-filiaal aan de Nijmeegse Symfoniestraat won in de categorie tot 1000 m2 en bleef daarmee Coop Ruinerwold en Plus Geesteren voor. De Plus van de familie Kleijnen in Gulpen werd tot de beste grote vriesversverkoper verkozen en versloeg daarmee in de finale Coop Vroomshoop en Jumbo Nagelmaeker (Zwolle). De drie winnaars zijn de opvolgers van Jan Linders Sint Anthonis, Coop Schimmert en Plus Veldhoven.

 

220 winkels namen deel aan wedstrijd

De winnende winkels versloegen op hun weg naar de finale 220 deelnemende supermarkten en zelfstandige retailers. De winkels die deelnamen aan de wedstrijd waren afkomstig van een groot aantal formules: Albert Heijn, Boon’s Markt, Culidelight, Coop, Dagwinkel, Diepvriesspecialist, Emté, Jan Linders, Jumbo, MCD, Plus en Spar. De uiteindelijke top-5 per categorie werd bepaald door consumenten. Na deze selectie zijn deze winkels bezocht door mystery shoppers die de diepvriesafdeling van de winkels nog eens extra onder de loep namen. De jury beoordeelde de winkels onder meer op netheid en uitstraling van de vriesversafdeling, vriendelijkheid van het personeel en aantrekkelijkheid van het assortiment. Ook werd gekeken naar inzet en enthousiasme op de winkelvloer en de inzet van sociale media.

 

 

Ook verkiezing voor product van het jaar

Tijdens de finaleavond werd ook bekendgemaakt welke diepvriesproducten door de consument als beste werden beoordeeld. Zo ging de prijs in de categorie A-merken naar Aviko Supercrunch Airfryer Frites. Het vriesverse huismerkproduct van het jaar werd het Luxe Italiaans schepijs van Albert Heijn. Ook een aantal consumenten die hun stem uitbrachten gingen met een prijs naar huis. Zo werd er een cheque van €10.000 van Eigenhuis Keukens en twee vakantieverblijven in Italië van Vacanceselect weggegeven. Volgende week worden nog meer prijzen uitgedeeld aan klanten. Daarbij gaat het om twee elektrische fietsen van Banierhuis, drie Philips Airfryers, vijftig entreekaarten voor twee personen van Dagjewellness.nl en 500 codes van Pathé Thuis.

Een kleine foto-impressie van de uitreiking!

Interesse?

Neem vrijblijvend contact met ons op.

Neem nu contact op
Uw browser is niet meer van deze tijd!

Update uw browser om optimaal van deze website (en vele anderen) te genieten Nu updaten!

×