Wij maken gebruik van cookies

Om je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, maken wij gebruik van cookies. Door de cookies te accepteren, word je herkend. Zo kunnen we onze website afstemmen op jouw persoonlijke voorkeuren en kunnen we je relevante informatie en advertenties laten zien. Voor meer informatie kun je kijken bij ons cookie- en privacybeleid. Door gebruik te maken van deze website of door hiernaast op akkoord te drukken, geef je aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies.

Ik ga akkoord

Fresh food is our drive

#muller

Müller heeft beste vriesvers product 2016 uitgereikt aan Iglo

Müller heeft beste vriesvers product 2016 uitgereikt aan Iglo

Tijdens het VriesVers Winnaars Event heeft Müller Fresh Food Logistics de prijs voor beste A-merk product uitgereikt aan Iglo. Iglo eindigde op de 1e plek met de Iglo Kibbeling, vlak voor nummer 2 Aviko met ‘Snel & Makkelijk’. 

Vriesvers platformPlus André & Joyce van Reijen in Veldhoven heeft de winkelwedstrijd van het VriesVers Platform gewonnen. Ook Coop Schimmert en Jan Linders Sint Anthonis vielen in de prijzen.

In de categorie grote winkels (>1000 m2) bleef Plus Van Reijen, de Supermarkt van het Jaar-winnaar uit 2014, Albert Heijn Vleuterweide (SvhJ-winnaar 2016) en Jumbo Sevenum voor. AH Vleuterweide was tevens de Vriesvers-kampioen van vorig jaar.

Coop & Jan Linders
In de categorie middelgrote winkels (700-1000 m2) ging de eerste prijs naar Coop Knols in het Limburgse Schimmert. Plus Heeten en Plus Geesteren werden tweede en derde in die klasse. Van de kleinste deelnemende supermarkten (<700 m2) is Jan Linders in Sint Anthonis de beste, voor Spar Schouten in Achterveld. In totaal nam een recordaantal van 225 supermarkten van acht verschillende formules deel aan de wedstrijd, waarin consumenten en mysteryshoppers de diepvriesafdeling beoordeelden.

Event
De prijzen werden donderdagavond uitgereikt tijdens het VriesVers Winnaars Event in Bunnik, waar ook het beste A-merkproduct en beste huismerkproduct werden bekendgemaakt. Die prijzen gingen naar Iglo Kibbeling en Top! van Coop Vriesvers gerookte zalmfilet.

Ocean Cuisine Kibbeling 245g NLStemmen
Tussen 4 en 29 april konden consumenten tijdens het Vriesverstival via internet hun mening geven over de vriesvers afdeling van hun favoriete supermarkt. Zij hebben hun favoriete winkel beoordeeld op een aantal aspecten als overzichtelijkheid, aantrekkelijkheid, assortiment, netheid, service, (prijs)imago in het verzorgingsgebied en verbeterpunten. De afgelopen week heeft de jury de genomineerden bezocht als ‘mystery shoppers’. Verder werd er dit jaar ook gekeken naar inzet en enthousiasme op de winkelvloer alsook via Facebook en andere vormen van (social) media.

Platform
Organisator VriesVers Platform is een vereniging van retailers, fabrikanten en andere stakeholders binnen het segment VriesVers. Inmiddels heeft het VriesVers Platform circa 50 leden, waarmee de markt grotendeels vertegenwoordigd is. Het doel van het VriesVers Platform is om het imago van diepvriesproducten te verhogen zodat er meer van verkocht wordt. Concreet is dit samengevat de doelstelling ‘VriesVers moet harder groeien dan de markt’.

Bron: http://www.distrifood.nl/formules/nieuws/2016/6/vriesvers-prijzen-voor-plus-coop-jan-linders-10197582

producten-snel_smakelijkHet vriesvers platform probeert het imago van VriesVers producten te verhogen zodat er meer VriesVers producten verkocht worden. Bekijk hier de website van het platform www.vriesversplatform.nl.

Interesse?

Neem vrijblijvend contact met ons op.

Neem nu contact op
Uw browser is niet meer van deze tijd!

Update uw browser om optimaal van deze website (en vele anderen) te genieten Nu updaten!

×