Fresh food is our drive

#muller

Nieuws

Blijf op de hoogte van het laatste nieuws van Müller Fresh Food Logistics en de branches waarin wij actief zijn.

19 oktober 2016 - Nieuws

Bieze Food Group en Müller Fresh Food Logistics doneren aan Leergeld Nijkerk

De onlangs opgerichte stichting Leergeld Nijkerk ontving maandag 24 oktober een cheque ter waarde van 5000 euro van Bieze Food Group en Müller Fresh Food Logistics. Frank Bieze en Jan Peter Müller overhandigden de cheque in het bijzijn van wethouder Patricia van Loozen aan het bestuur van Leergeld Nijkerk. Bieze en Müller zijn met de bouw van het duurzame distributiecentrum van BFG Warehousing een strategische samenwerking aangegaan. De opening van het gebouw leverde diverse giften op. Dit resulteerde uiteindelijk in een cheque van 5000 euro voor Leergeld Nijkerk. Leergeld Nijkerk wil op een duurzame manier investeren in de participatie en ontwikkeling van kinderen, die zonder extra steun aan de zijlijn van de samenleving terecht dreigen te komen. De stichting doet dit door te helpen bij de aanschaf van spullen als sportkleding, fiets of door de kosten van een schoolkamp te betalen. Het motto van Leergeld Nijkerk is dat alle kinderen mee mogen doen, want nu meedoen is straks meetellen. De CEO’s van Bieze Food Group en Müller Fresh Food Logistics vinden maatschappelijk verantwoord ondernemen en duurzaamheid erg belangrijk en dragen Leergeld Nijkerk een warm hart toe. Frank Bieze: “Wij zijn erg blij dat er een lokale stichting Leergeld is opgericht in Nijkerk en helpen graag om alle Nijkerkse kinderen in de leeftijd van 4 t/m 18 jaar deel te laten nemen aan binnen- en buitenschoolse activiteiten. We wensen Leergeld Nijkerk veel succes met deze mooie missie.” Bieze Food Group en Müller Fresh Food Logistics zijn succesvolle, onderling samenwerkende, ondernemingen binnen de groeimarkten van (koel-)verse levensmiddelen. Zij stellen zich ten doel tegen een concurrerende prijs-kwaliteitverhouding een betrokken handelspartner en werkgever te zijn waarbij respect en ontwikkelingsmogelijkheden van belang zijn.

20 juni 2016 - Nieuws

Müller heeft beste vriesvers product 2016 uitgereikt aan Iglo

Tijdens het VriesVers Winnaars Event heeft Müller Fresh Food Logistics de prijs voor beste A-merk product uitgereikt aan Iglo. Iglo eindigde op de 1e plek met de Iglo Kibbeling, vlak voor nummer 2 Aviko met ‘Snel & Makkelijk’. Plus André & Joyce van Reijen in Veldhoven heeft de winkelwedstrijd van het VriesVers Platform gewonnen. Ook Coop Schimmert en Jan Linders Sint Anthonis vielen in de prijzen.In de categorie grote winkels (>1000 m2) bleef Plus Van Reijen, de Supermarkt van het Jaar-winnaar uit 2014, Albert Heijn Vleuterweide (SvhJ-winnaar 2016) en Jumbo Sevenum voor. AH Vleuterweide was tevens de Vriesvers-kampioen van vorig jaar.Coop & Jan Linders In de categorie middelgrote winkels (700-1000 m2) ging de eerste prijs naar Coop Knols in het Limburgse Schimmert. Plus Heeten en Plus Geesteren werden tweede en derde in die klasse. Van de kleinste deelnemende supermarkten (<700 m2) is Jan Linders in Sint Anthonis de beste, voor Spar Schouten in Achterveld. In totaal nam een recordaantal van 225 supermarkten van acht verschillende formules deel aan de wedstrijd, waarin consumenten en mysteryshoppers de diepvriesafdeling beoordeelden.Event De prijzen werden donderdagavond uitgereikt tijdens het VriesVers Winnaars Event in Bunnik, waar ook het beste A-merkproduct en beste huismerkproduct werden bekendgemaakt. Die prijzen gingen naar Iglo Kibbeling en Top! van Coop Vriesvers gerookte zalmfilet.Stemmen Tussen 4 en 29 april konden consumenten tijdens het Vriesverstival via internet hun mening geven over de vriesvers afdeling van hun favoriete supermarkt. Zij hebben hun favoriete winkel beoordeeld op een aantal aspecten als overzichtelijkheid, aantrekkelijkheid, assortiment, netheid, service, (prijs)imago in het verzorgingsgebied en verbeterpunten. De afgelopen week heeft de jury de genomineerden bezocht als ‘mystery shoppers’. Verder werd er dit jaar ook gekeken naar inzet en enthousiasme op de winkelvloer alsook via Facebook en andere vormen van (social) media.Platform Organisator VriesVers Platform is een vereniging van retailers, fabrikanten en andere stakeholders binnen het segment VriesVers. Inmiddels heeft het VriesVers Platform circa 50 leden, waarmee de markt grotendeels vertegenwoordigd is. Het doel van het VriesVers Platform is om het imago van diepvriesproducten te verhogen zodat er meer van verkocht wordt. Concreet is dit samengevat de doelstelling ‘VriesVers moet harder groeien dan de markt’.Bron: http://www.distrifood.nl/formules/nieuws/2016/6/vriesvers-prijzen-voor-plus-coop-jan-linders-10197582Het vriesvers platform probeert het imago van VriesVers producten te verhogen zodat er meer VriesVers producten verkocht worden. Bekijk hier de website van het platform www.vriesversplatform.nl.

Vandaag is onze klant @TonyChocolonely op bezoek in Holten! Ze maken kennis met onze logistieke activiteiten. https://t.co/q3JlRenl5I

20 mei 2016 - Nieuws

Bergje tegen kanker

Afgelopen vrijdag was Müller Fresh Food Logistics de startlocatie voor Bergje tegen Kanker. Niet de Alpe d’Huez of de Mont Ventoux, maar de Noetselerberg. Bijna 500 kinderen beklommen gisteren de Sallandse Heuvelrug bij Bergje tegen Kanker. Een emotionele tocht met een minuut stilte, live-muziek en gedachten aan dierbaren die vechten of vochten tegen de ziekte.“Volwassenen beklimmen een hoge berg in Frankrijk om geld in te zamelen of de ziekte een plaatsje te geven. Maar voor kinderen is dat te zwaar, terwijl wij ook verdriet hebben en dat willen verwerken. Mijn vader zei toen: dan halen we een berg naar Nederland. En zo is de tocht ontstaan”, vertellen de initiatiefnemers Ian (13) en Vince (12) van der Pal uit Coevorden. Hun vader Peter overleefde na 76 chemo’s wonder boven wonder de ziekte. “Kinderen worden vaak vergeten bij dit heftige proces. Maar ze hebben ook verdriet en moeten leren leven met de onzekerheid. Speciaal voor hen hebben we deze tocht georganiseerd.”Plekje geven Docent Gealine Getkate loopt mee met leerlingen van de Johan Frisoschool in Rijssen. “Als een van de ouders kanker krijgt betekent dat ook onzekerheid, spanning en zorgen voor de kinderen. Ze gaan dan vaak heel wenselijk gedrag vertonen, om hun ouders niet tot last te zijn. Maar intussen moeten ze het zelf ook een plekje geven. Daarom is deze tocht erg belangrijk.”Voelt goed Voor de 11-jarige Esmee ten Brinke uit Rijssen is het niet zomaar een wandeltocht over de Sallandse Heuvelrug. Ze verloor haar vader aan kanker toen ze drie jaar oud was. “Ik mis hem heel erg. Maar het voelt goed om te lopen voor iemand die heel belangrijk voor je is. En het helpt om samen met andere kinderen deze berg te beklimmen.”Bron: http://www.tubantia.nl/regio/reggestreek/rijssen-holten/bergje-tegen-kanker-500-kinderen-beklimmen-de-sallandse-heuvelrug-1.6055518

Uw browser is niet meer van deze tijd!

Update uw browser om optimaal van deze website (en vele anderen) te genieten Nu updaten!

×