Wij maken gebruik van cookies

Om je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, maken wij gebruik van cookies. Door de cookies te accepteren, word je herkend. Zo kunnen we onze website afstemmen op jouw persoonlijke voorkeuren en kunnen we je relevante informatie en advertenties laten zien. Voor meer informatie kun je kijken bij ons cookie- en privacybeleid. Door gebruik te maken van deze website of door hiernaast op akkoord te drukken, geef je aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies.

Ik ga akkoord

Fresh food is our drive

#muller

innocent drinks

innocent drinks

innocent is veertien jaar geleden opgericht en inmiddels uitgegroeid tot het grootste smoothiemerk van Europa. innocent verkoopt gezonde, natuurlijke producten in kleine flesjes en kartonnen pakken; smoothies, smoothies voor kinderen, sap (dat niet gemaakt is van geconcentreerd sap) en dairy free producten. Het team is gegroeid van 3 naar 250 mensen in heel Europa en de producten worden in vijftien landen verkocht.
Als bedrijf wil innocent het mensen graag gemakkelijk maken om iets goeds voor zichzelf te doen. En om de wereld een beetje beter achter te laten dan we haar gevonden hebben. Dit laatste vind je terug in alles wat ze doen, van de groene stroom in het kantoor, tot en met de fundamentele keuze om fruit te kopen van mensen die met respect met mens, natuur en omgeving omgaan.
De bananen van innocent zijn al sinds 2006 Rainforest Alliance gecertificeerd. 10% van de winst gaat naar goede doelen, waarvan het grootste deel naar de innocent foundation, die non-gouvernmentele organisaties steunt in landen waar het fruit vandaan komt.
In 2004 werd de eerste innocent smoothie verkocht in Nederland; bij de Bijenkorf. Nu zijn de smoothies en sappen op veel meer plekken te vinden, bijvoorbeeld  bij AH, de Kiosk, het benzinestation, in vele bedrijfskantines en gezellige lunchtentjes.

“In samenwerking met Müller Fresh Food Logistics kunnen wij onze klanten goede service bieden als het gaat om de juiste leveringen op tijd en in gekoelde staat leveren. Dankzij het meedenken van Müller kunnen wij onze supply chain continue verbeteren om zo efficiënt mogelijk te werken.”

Krista Brans (Customer Supply Analyst Benelux)

Interesse?

Neem vrijblijvend contact met ons op.

Neem nu contact op
Uw browser is niet meer van deze tijd!

Update uw browser om optimaal van deze website (en vele anderen) te genieten Nu updaten!

×